FÖR FÖRSTA GÅNGEN

... Kan jag med hela min själ säga: Vilken tur att jag blev tjej!

Kan hända att det finns vissa av er som blev lite avskräckta från att hälsa på mig här i Malmö efter att jag skrev om de 15 skottlossningar som ägt rum här. Slumpmässigt utvalda män som blivit drabbade sa de då. Nu har de kommit fram till att den gemensamma nämnaren för alla dessa män är att de har invandrarbakgrund och att mycket tyder på att det är en och samma gärningsman som skjutit. (Alltså säkert en rasistsvenne. OCH VEM ÄR DET SOM SKAPAR VÅLD I SAMHÄLLET? Suck.)

Jag säger bara, tur att jag inte är man. Då hade jag ju varit som en vandrande måltavla!!!!!!!
Jag har ändå varit förvånansvärt lugn över detta men nu blev jag ännu lite lugnare. Alltså, det är ju hemskt! Jättehemskt, men jag behöver iaf inte oroa mig lika mycket... eller "lika lite" :P

Usch hoppas de tar fast idioten. Tänk att vara invandrarkille (eller adopterad osv) i Malmö nu liksom och veta att det finns en galning där ute som är ute efter såna som en själv. Fy! Jag ska aldrig mer ha håret uppsatt med luvtröja och mjukisbrallor och sneakers iaf. Han kan ju göra ett misstag!

Mmmm that's all for today folks.
Jag måste ringa Yamina, får inte glömma det..


Kommentarer
Postat av: karin

fast idag var det två kvinnor som blev skjutna. :/



och ja. våld. jag tror de fleta tänker typ att invandrare slår, snor och våldtar. DET är våld! men att mörda är typ mer... sofistikerat? :O

nej, jag fattar inte hur vissa tänker. jag FATTAR inte. och; jag mår illa. :/

2010-10-21 @ 21:16:27
URL: http://lovebird.blogg.se/
Postat av: karin

öh, läste precis min kommentar. den är nog lätt att missuppfattas. :P menar att folk som jäveln som håller på att skjuta ner invandrare tänker att slåss, sno och våldta är värre än att döda...

det kanske framgick. :P jag tycker alltså inte så. hehe.

2010-10-21 @ 21:21:34
URL: http://lovebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0