MORNIN'!

Nu är klockan 04.28 och har jag sovit nåt? Näe.

Känner inte igen mig själv och har inte gjort det senaste veckan. Jag har typ blivit helt nollställd. Nån skulle typ kunna skrika "DET BRINNER!!!" och jag hade typ "ok jag kommer ska bara ta några grejer..."

Möööööööööööög vet inte varför. Eller jag kan ju ana men orka.

Ibland känns allting så himla långt borta. Jag är snart 21 år gammal... och allt känns så långt borta...

Och jag undrar varför vissa saker händer men tror samtidigt att det är en mening med allt. Saker som hänt en och saker man gjort påverkar hur man handlar och hur allt blir i framtiden tror jag.

Förut trodde jag på karma stenhårt. Sen trodde jag inte på det längre. Nu vet jag inte vad jag tror.

Jag vet typ ingenting längre. Nej jag vet verkligen ingenting. Lever dag för dag och vad som helst kan hända!

God natt. Eller god morgon, either way you want it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0