WHAT IS WRONG WITH MEEEEE (PMS)

Kan jag få skalla nån?

Orkar inte må såhär! Mina hormoner spårar ur, SPÅRAR UR. Totalt alltså, och jag vet varför. FÖR JAG HOPPADE ÖVER MIN MENS. Aaaaahhh.. Thou shall not fuck with nature.

Men jaaaa jag har mig själv att skylla men orkade inte ha mens när jag var i Manchester, hallåååååå liksom?
Så det är ändå värt det!

MEN ÄNDÅ! I FEEL LIKE SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kryper i hela kroppen på mig! Som när man var liten och en vuxen tvingade en sitta still i timmar. Så känner jag nu, vill bara skrika rakt ut "jag vill inteeeeee" och gnälla och skruva på mig och lipa. Japp. I am totally fucked up :) Det värsta är att när mensen kommer den här gången kommer jag få världens mensvärk och dö.

OCH: Det är 10 dagar kvar tills den kommer. Ska jag ha det så här i 10 dagar? Why Lord WHY???

Okej, I can feel it coming. Jag behöver lipa. Böööla ut. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0