EN TORS... FREDAG

Jag brukar inte vara det förutom tidigt på morgonen, men oj vad jag är trött ikväll. Klockan är bara 23.19, det är fredag fast det känts som torsdag hela dagen och jag skulle lätt kunna somna på dirren.
Varit på stan med Ellen idag efter skolan på jakt efter min byrå. Förgäves. Hittade däremot en sorts röd.. eh, tröja? För 90 spänn på Humana. Den är så varm och gosig så det var ett bra fynd. Nu slipper jag frysa fastän det är höst. Kan knappt skriva det. Snart är det vinter. Hjälp.

Seeen köpte jag en basic top, basic kjol och svarta strumpbyxor. En sak är säker: Min garderob har aldrig, aldrig tidigare varit så fruktansvärt tråkig som den är nu. Aldrig förr. Aldrig. Om den inte förbättras inom en månad kommer jag garanterat hamna i en för tidig vinterdepression.

För att värma till det lite i smygkylan ska jag ge er 10 favoriter:

Färg: Mörklila, grön.
Mat: Jag älskar mat. Speciellt fisk och skaldjur. Men nyttigt, smakrikt och kryddigt är nog en överdragande favorit.
Band: Eh... lyssnar typ inte på band. Det enda är nog The Beatles i så fall så jag säger dem! Och de är ju skitbra så why not!
Film: Alla med Audrey Tautou i. Älskar henne. Fullkomligt älskar.
Bok: Jag har alltid önskat att jag var en bokmänniska men av nån anledning har jag inte blivit en. Men "Inte utan min dotter" var sjuuukt bra. Sen har jag läst de 3 första Harry P och loved it. Fråga inte varför jag inte läst resten...
Sport: Hahaha. Hahahahaha. Jag har noll bollsinne. Nollsinne skulle jag vilja säga. Sååå mitt svar är busa! Det tycker jag är roligt :D Och jag är riktigt bra på det! Fråga Oscar. 
Årstid
: Sommar. Vill bo i ett land där det är sommar året runt.
Veckodag: Lördag.
Glassmak: B&J Chocolate fudge brownie. B&J Strawberry cheesecake. Och Twister!
Tid på dygnet: Hmmm.. När jag är ledig men ändå går upp lagom tidigt, vilket händer sällan. Lagom tidigt = 10.00

Shit vad jag sög på att svara. Typ inte ett enda konkret svar. Borde kanske bli politiker ;)

Nu kom Mickan och Klas hem och ska spela some music. Så nu är det i med öronpropparna som gäller och sen ska jag SOVA som jag längtat efter sen jag vaknade imorse.

Natti natti!


En trött Jenni efter sommarens städjobb.. fy fasiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0