FRUSTRATION

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För det allra mesta är jag på det stora hela nöjd med mitt liv men ibland kommer det bara en frustrationsvåg rakt över mig. Varför ska allting alltid vara så himla svårt?

Det är svårt att komma in på en utbildning. När man väl kommer in är det svårt att göra den. Efter det är det svårt att få jobb. Och utan utbildning är det ännu svårare att få jobb. När man väl får ett jobb är det säkert svårt det med.

Det är svårt att vara i ett förhållande på vissa sätt. Det är svårt att vara singel på andra sätt.

Det är svårt att göra andra nöjda. Det är svårt att göra sig själv nöjd.

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH JAG ORKAR INTE. Och allt är så jävla dyrt, vad är detta? Köpte två pack strumpor för 80 spänn packet idag. På H&M så jag antar att det var "Gud vad billigt!" MEN NEJ, det är fan inte billigt! STRUMPOR, kom igen, det borde kosta typ 5 kr paret.

Har handlat mat för över 400 spänn. Ett jävla fucking helvetes pendelkort för 860 eller vad det är det kostar. BARA FÖR ATT TRANSPORTERA SIG ska man behöva tömma kontot! SKANDAL.

Va! Vad är detta! Varför är alllt sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå DYRT?

Jag gick in i en sån där köksaffär idag också för att kolla vad bra knivar kostar. EN, EN ENDA SKETEN LITEN KNIV kostade runt 2000 kr. TVÅ TUSEN KRONOR. Å andra sidan kostade en löjlig osthyvel 200 kr så jag antar (hoppas) att den här affären är extrem. Men ändå! VEM KÖPER EN OSTHYVEL FÖR 200!??!?!!?!?!!?

För att hyra en skåpbil till min flytt skulle det kosta 3700 kr PLUS BRÄNSLE. Kyss mitt arsle.
Kyss det bara.

Tänk om man vore rik, va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0