HATERS

Tillåt mig: Hahahahahahahahahaha.

Fick precis veta att det går skitsnack om mig ända borta i England. Orka. Och alla vet vi ju att skitsnack beror på avundsjuka och svartsjuka. WEEEEELL det kan de få fortsätta vara tillsvidare HAHAH. Så himla fult bara.

Och alltså SNÄLLA NÅN. Det är 2010 nu, mmkay? Inte 1930. Det är fullkomligt normalt att jag är, låt oss göra det enkelt, vit och Oscar svart. SÅ KAN FOLK SLUTA HAKA UPP SIG. Jag tycker han är jävligt snygg och han tycker samma om mig. Big deal? Han är man och jag kvinna! ETT HELT NORMALT HETEROSEXUELLT PAR.
Som bor långt ifrån varandra. Men annars helt normalt. Hahaha.

Och tro inte att jag är så dum att jag inte vet att folk snackar här i Sverige också. Och att folk tänker det ena och det andra. Men jag kunde verkligen inte bry mig mindre. Om ni tycker att mitt liv är sååååå fruktansvärt roligt att snacka om så varsågoda. Enjoy!

Jag är inte rasist utan jag är trött på att andra är det. Just nu speciellt trött på svarta tjejer som är det mot vita tjejer. "Ni tar våra män" osv... Kom igen... Jag klagar inte om en vit man är med en svart tjej. Ofta jag skulle bara "ni tar våra män!" HAHAHAHA.... "tar", det finns ingen människa som har rätt att äga någon annan, trodde vi lärt oss det vid det här laget. Förresten finns det väl tillräckligt ändå. JÖSSES.

Såg ett avsnitt av Ricki Lake (hahaha önskar det sändes fortfarande) också där det var en svart kvinna som sa "if you feel like you need to date outside your own race, then you don't love yourself"... alltså, va? Vad har de två sakerna ens gemensamt? Det är typ som att säga "Om du känner att du måste äta en glass tycker du inte om att kamma håret".
Men alla på Ricki Lake är iofs blåsta. Men ändå hahahah hon var ju verkligen ute och cyklade på heeeelt fel väg och långt hade hon kommit också.

Folk kollade snett på mig och Lamin också när vi gick ute tillsammans.

Det är så himla pinsamt att sånt här pågår idag. SÅ. HIMLA. PINSAMT.

VÄX UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0