NISSE

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU har jag äntligen sett Nils Karlsson Pyssling!!! Hahaha tog bara ett halvår men NU ÄRE GJORT! AAAH FREEEEDOOOOM!

Åt upp resten av mitt godis under tiden också sååå atteeee nu har jag typ överskottsenergi.
HAHAHA! "Såå atteee" alltså om Madde läser detta: MINNS DU!??!

Jag och Madde lärde ju nämligen känna varandra när vi sommarjobbade på sjukhuset i Khamn (sommaren 08!! shit vad tiden går), och vår avdelningschef såg exakt ut som en rumpnisse med brunt hår, luktade alltid kaffe och avslutade VARJE mening med "såå atteeee....". Det tog LÅNG tid innan jag slutade vänta på att hon skulle fortsätta meningen kan jag ju säga!

Det är ju typ som att avsluta med "men" och sen inte fortsätta xD LLOOOOOOOOOOOOLLLL

Ok som ni märker, överskottsenergi...

Blaaaablablablaaa nej men jag har väl flippat ur lite efter valet hhehehehehehhehe. För det kan man verkligen bli galen av om man tänker på det för mycket.

Eller om man tänker på alla jävla kuklärare som inte gör sitt fucking jobb :) Då kan man också bli lite galen!

Sååååå Carro: Bli en bra lärare för jösse namn för annars kommer jag hunt you down!!

Det kommer säkert bli krig i Sverige snart! Snacka om konstigt öde i så fall!
Ett tredje världskrig.............. :O!! 2012! Ja, here we come, erkänn det lär vara så!

Om jag har rätt är jag den mest skillade människan i hela världen, kom ihåg det. Lite tragiskt ämne att ha skills i men alltid nåt!

Fan vad längesen det var jag hoppade hopprep. Synd att jag inte har ett...

Om inte jag får shoppa inom 2 veckor så VET JAG INTE vad jag gör. Dansar naken på torget kanske, vem vet!
Eller köper ett paket cigg och röker tills jag spyr. Fatta nasty.

SÅ ATTEEE........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0