SÖMNKNEP FÖR PROBLEMBARN

Om man är en sån som jag som inte tänker på saker på dagen utan sparar allt till kvällen som resulterar i att man inte kan sova, så finns det bara en sak att göra: Gå inte och lägg dig för då kommer du aldrig somna. Sitt istället uppe och gör något som är sjukt tråkigt och meningslöst tills ögonen inte pallar mer och du börjar få mild huvudvärk samt att hungern kommer smygande. Då är det dags att lägga sig och du kommer somna inom en minut!

Jag har själv kört den taktiken ikväll och mycket riktigt, huvudvärken och hungern börjar nu närma sig så det är dags att ge upp och satsa på morgondagen.

God natt!

Tack till: Yamina som underhållt mig genom telefonen. Jag har sån tur att min syster också är nattuggla! Hon är den enda förutom jag som är uppe vid den här tiden.


Me n my sistah!


Kommentarer
Postat av: Frida

I KNOOOOW!!!!!!! Jag längtar så himla mycket efter filmen så jag dör!

2010-09-06 @ 20:26:22
URL: http://peppen.devote.se
Postat av: lillebror danne

säker på att Yamina är den enda som är uppe då ? ;)

2010-09-07 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0