21

För ca en månad sen fyllde jag 21 år. JAG ÄR SÅ GAMMAL AAAAAAH AAAAH AAAAAH JAG VILL INTE AAAAH.
Ålderskris. Men jag hade en SUPERFIN födelsedag! Tack vare Ron Awesomeness. Nog den bästa födelsedagen jag nånsin haft... Den här och när jag fyllde 19 när mina fina vänner hade en överraskningsfest för mig är de två bästa i mitt liv ♥


Ron bjöd mig först på en reggaekonsert i Malmö


Me and my hot american


Ellen var med!


Peetah Morgan!

Sen bjöd han mig på vääääääärldens godaste mat på en italiensk restaurang




Jag fick en jordgubbsskiva i mitt vatten! Mums


Min mat, nötköttsmedaljonger på grönsaksbädd, kryddsmör och potatisklyftor.. minns inte såsen.
Ron åt en caesarsallad som också var helt sjuuukt god... AH! Mat ♥

Underbar födelsedag!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Kanita

Åh så mysigt :) vilken gentleman :D

2011-04-12 @ 20:04:55
URL: http://kaanita.blogg.se/
Postat av: lil'D

yes jag är bara 17!! ;)



f.ö. blev jag hungrig när jag såg käket, fu :>

2011-04-12 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0