IMMUN

HELT ÄRLIGT: Jag tror att jag har blivit immun mot all skit så nu kan jag inte göra annat än att älska livet oavsett vad som händer! Det har hållt i sig så länge och det slutar inte!

Jag älskar mig, jag älskar alla som jag älskar och jag älskar livet!

GLÖM INTE: ALLT som du är med om, bra och dåligt, all tur, otur, hemska upplevelser, underbara upplevelser, alla ashål som gör allt för att sabba ditt liv, alla fina personer som ställer upp för dig och gör dig glad, saker som skiter sig totalt och saker som lyckas.... ALLT formar DIG till den DU är... ALLT stärker dig.

Du kommer till en punkt när du vet vad som räknas för DIG, när du väljer vad DU vill ha i DITT liv och inte. Då kan allt bara stärka dig ännu mer. Inget kan fälla dig. ALLT stärker dig.

Kommentarer
Postat av: kanita

Svar: Man gör sånna rörliga bilder jätte enkelt på denna sidan http://picasion.com/ :)

2011-04-19 @ 00:30:44
URL: http://kaanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0