LITE IS I MAGEN

Vissa människor verkar tycka att det är jätteroligt att bråka med andra och att skapa bråk mellan andra. Varför är det så? Spänning i tillvaron kanske. Men man förlorar ju bara på det själv. Det är förståeligt om man t ex har PMS eller om man har haft en fullständig bajs-dag och sen händer nåt som bara får tålamodet att brista.

Men vissa är såna precis hela tiden, att så fort det händer något så exploderar de. Jag tänker att det måste ju vara jättejobbigt för dem själva, men jag kanske har fel. För det verkar som att de ser nån sorts nöje i det.

Jag vet inte. Kan man inte bara försöka ha lite is i magen? Nåt kan hända som man tycker är dumt. <-punkt. Kan man inte bara stanna där? Istället för att göra ett stort pådrag och sabba för sig själv och blanda in andra.

Äsch. Jag tycker bara sånt där är så onödigt.

Sätt punkt och ha lite is i magen! Var inte en sån dramaqueen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0