NU SKA DU HÖRA NÅNTING SOM JAG VILL TALA OM

Jag hörde fågelkvitter imorse och det var våren som kom!
Nu är våren kommen, nu är våren kommen....

Well kanske inte riiiiktigt men man känner ju att den är på väg! Solen sken som bara den idag, så underbart!!!

Jag och Ron har precis ätit lasagne och nu ska jag kolla på Svaleskär så att jag kan längta ännu mer efter sol och tunna kläder.

Av nån anledning blir jag helt kär i alla Tv-program och allt som har med skärgården att göra. Antar för att jag älskar den svenska skärgården. Och sommaren. När jag blir stor ska jag ha ett sommarhus i svenska skärgården. Det ska bli en dream come true har jag bestämt.


Vi på Saltkråkan. Astrid Lindgren är ju en mästare på att få Sverige framstå som himmelen på jorden.
Skulle ge mycket för en picknick på bryggan just nuuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0