PRINSESSAN PÅ TAGGEN

Så vitsigt!

Har nu vaknat efter 5 timmars sömn och känner mig helt taggad! Jag vet, vad händer? Somnade runt 4 och tänkte "skit också, nu kommer jag sova bort hela morgondagen" men nähe. :)

Känner att min taggning beror delvis på det otroligt härliga värdet :D Åh vad jag ÄLSKAR sol!!!!

Och vet ni vad? Jag ska göra världens tråkigaste grej. Jag ska göra rent min matta. För att när jag kom hem från Ron upptäckte jag till min förtjusning att dumme-Jennifer inte skruvat på locket på sköljmedlet ordentligt. Hade därmed läckt genom min tvättpåse som jag ställt på mattan. Som tur är använder jag ett sköljmedel från Änglamark utan färg och sådant. Så förhoppningsvis går det bort!

MEN, efter det tråkiga ska jag duscha i min nyinköpta duschcreme som doftar sommar. Apoliva från apoteket. Kul att apotekaren var tvungen att påpeka att jag missade deras julkampanj när man fick duschcreme, bodylotion och lipbalm i ett kit till lägre pris. Hela serien alltså. Men men! Misströsta icke. Ser fram emot min dusch. Dessutom har jag redan annan bodylotion och försvarets hudsalva. Så det så.

OCH, efter det, tänker jag gå ut på stan i det fina vädret för att hitta något billigt plagg. Om inte jag får bära nåt nytt snart så kommer jag hamna i en depression. (I "nytt" räknar jag såklart in secondhand.) Och det vill ni väl inte? Nä just det.

Har ni tur kanske jag t o m känner mig så pass bloggig att jag lägger upp en bild på mitt nya plagg.
Bortsätt från det plagget måste jag också köpa strumpbyxor/leggings. Räknade hålen i mina favvisar igår, 7 stycken. Är nog dags för replacement nu va.

För att bli extra taggad ska jag lyssna på låten jag la upp här igår. Världens bästa låt! Lyssnade hela gårdagen.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: nea

YEY! ja du måste visa upp ditt nya plagg :D

2011-02-17 @ 12:42:11
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0