SKADEGLÄDJE

Det finns nog inget jag skrattar mer åt än just när andra skadar sig. Jag skrattar inte åt själva skadan eller att personen har ont utan hur de ser ut när det händer! T ex när nån ramlar på ett roligt sätt och säger nåt roligt efteråt. Personens reaktion. Jag skrattar så jag lipar!

Ibland skrattar jag t o m när jag själv skadar mig, bara för att jag föreställer mig hur roligt det måste sett ut.

Jag tappade nyss andan av skratt när jag läste om att Tyra brutit armen. Sättet hon beskriver det på är så roligt.
Trodde Ron skulle tycka att jag är en idiot när jag berättade vad jag skrattade åt...

- Babe..? What are you laughing at?
- AHAHAHA!!! A GIRL FELL ON THE GROUND AND BROKE HER ARM!
- Ok....?
- Yeah! She fell on a tiny spot of ice, fell on her whole arm and broke something in her elbow! She couldn't feel her arm and had to go to the hospital, hahahahaha...

Men tillslut när jag beskrev mer detaljerat så började han också skratta. Tydligen har han samma fel i hjärnan som jag, skadegladshumor, haha!

Jag som trodde jag var den enda i världen....

Förutom alla som kollar på t ex "wipeout" då. Sann skadeglädje. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0