DANSA

I morse lyftes en stooooor sten från mina axlar. Så nu kan jag slappna av igen och vill bara ut och dansa!

Igår hängde jag hos Mickan. Vi spelade Mariokart 64 och jag vann. Fast i stort så sög vi båda en hel del eftersom vi fick spela om samma bana 15 gånger för att klara den!

Idag var sista dagen på praktiken innan sommarlovet som är 2 veckor långt. Sen ska jag vara där i 2 veckor till. Trivs så himla bra där!

Och imorgon är det midsommarafton. REDAN. Vill inte det ska bli mörkare, blä. Men ska iaf fira den med Mickan och Carro :D Hoppas på hemlagade langos och fint grejs i allmänhet.

Sen tycker jag ni ska rösta på min fina lilla klänning jag knåpat ihop. Vill själv ha den nu haha. Så rösta!!!!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0