FAKTA SÅLÄNGE

Ok, jag vet att jag varit helt off, men i väntan på nåt kanske lite mer intressant kan ni ju kolla in mina svar på dessa frågor som jag hittade hos Linnea.


Tre namn jag lyssnar till...
Jennifer, Jenni, Jen (väldigt logiska)

Något jag tycker om med mig själv...
Att jag är positiv och ärlig och alltid öppen för nya saker

Något jag inte tycker om med mig själv...
Att jag kan va lat

Tre saker jag vill ha varje dag...
Mat, samtal och tandborstning haha

Tre saker jag absolut inte kan göra...
Hjula, göra inbakad fläta på mig själv, rapa

Detta tycker jag om att göra...
Umgås med nära och kära, resa, upptäcka nya grejer!

Detta vill jag göra just nu...
Duscha och äta

Detta är jag rädd för...
Flygande insekter, sprutor

Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har...
Humor, ärlighet, respekt

Det här tänder mig...
Charm, leende, snygg klädstil

Det här gör mig avtänd...
Ointelligenta, ignoranta människor som har skev verklighetsuppfattning

Följande musikstilar tilltalar mig mest...
Hiphop, r&b, reggae <- mest, men jag lyssnar på nästan allt!

Favoritkläder...
Bekvämt. Specifikt plagg är leggings.

Favoritdoft...
Vår, sommar, fräsch kille ;)

Favoritdjur...
Djur som lever på savannen, alltså t ex elefant, giraff, leopard.. och delfiner.

Stjärntecken...
Fiskarna

Detta äter jag gärna...
Jag brinner för god mat! Det är ett av mina största intressen och en stor del av mitt liv. Älskar allt som är gott helt enkelt men favoriter är ju fisk och skaldjur!

Dricker helst...
Vatten, mjölk (o'boy skadar inte), proviva juice

Bästa godiset...
Choklad, glass

Bästa skrattet...
= bästa humor eller? Det är iaf oväntad och galen humor!

TV-program jag gillar...
Tittar aldrig på TV these days, eh... 2½ men, Svaleskär men det har ju precis slutat...  eh..

Om jag vore ett djur skulle jag vara...
Jag säger björn, Ron säger kanin.......

Så här bor jag...
En etta i Malmö på ca 20 kvm.

Antal döda krukväxter i hemmet...
har inga växter för tillfället

Min käraste ägodel...
Mina sammetsleggings... bekvämaste nånsin! Och mitt lipbalm från bodyshop

Något jag vill ha i present...
Kökskniv. BEHÖVLIGT. Ska ge mig själv en snart.

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är...
Mina läppar och min hårfärg

Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är...
Min dubbelhaka


Udda förmåga/egenskap...
Vild fantasi!

Ett bra minne...
När jag flyttade från Karlshamn till Malmö

Ett bra citat...
"Glaset är halvfullt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0