RANDOM

Hej, här kommer ett random inlägg apropå ingenting.

Tänkte bara berätta att jag har en björnbärskärna fast mellan min visdomstand och kindtanden, har ett överflöd av hormoner och strax ska möta Ellen på stan.

I måndags var jag, Ellen och Mickan i Köpenhamn och det var HUR MYSIGT SOM HELST. Köpenhamn är verkligen en jättefin storstad. Rekomenderar folk att besöka den!
Hittade en superfin rygga på ALDO som jag måååååååååååste köpa. Och ett superfint armband på Urban Outfitters.

Annars ska jag snart ut på praktik, känns gött! Gillar Malmö mer för var dag som går och det skadar ju inte att Linnea snart ska flytta tillbaka! Ju fler desto bättre vaaaa.

Håller på att söka lägenhet  (ja, igen) och hoppas jag får napp.

Hmmm jaaa ser fram emot sommaren som i princip redan är här! Första sommaren i Malmö. Kommer antagligen blir övernice om ni frågar mig.
Ska kirra sommarkort på skånetrafiken i dagarna så jag kan åka tåg som en galning i sommar hade jag tänkt. Endast 500 spännisar. TAGET!

Nej om jag vill undvika att bli halshuggen av Ellen så får jag nog Raska på Alfons!

På tal om halshuggningar så kan jag nu meddela hela illsnaphisneck-läsar-befolkningen att JAG ÄR MODIG. Har fått det klart nu. Jag är nämligen överdrivet ultrarädd för getingar. Tydligen är min pojkvän ungefär lika dan. Och GISSA VEM SOM DÖDADE GETINGEN I HANS LYA??? JAAAAAG!!!! Döda är bara förnamnet för jag halshögg den. Smashade den totalt. Vingen satt fast på väggen, huvet låg i fönsterkarmen och kroppen på golvet. Totalköttad. Färdigsurrad. Jennifierad.

Så ni kan numera kalla mig för Jen The Bee-killer. Inte mer än rätt.

Ciao!

Just det, för er som inte visste så bor min syrra hos mig för tillfället.
"På tiden" skulle man kunna kalla det
om man vill va lite fyndig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0