SURE THING

Jag vet inte om det är något fel på mig eller om jag är helt normal. För er som inte gillar kärlekssnack så borde ni kanske sluta läsa nu för det kommer bli riktigt puttinuttigt.

Jag är så HIMLA kär. Jag har aldrig känt så här förut. Ron är helt underbar, han gör mig så lycklig. Om inte jag hade behärskat mig så hade jag sagt "jag älskar dig" till honom 60 gånger i minuten. Det är helt sjukt hur mycket jag älskar honom. Och jag vet att han älskar mig, det måste ändå vara det bästa! Haha.

Ååååh. Det är kanske lite synd att jag har slösat tid på kompletta rövhål in the past kan man tänka. Men det är inte ofta jag ser tid som slösad sådan när det gäller upplevelser så det gör jag inte i dessa fall heller. Om jag inte hade haft erfarenhet av rövhål så hade jag kanske inte uppskattat att Ron är helt underbar. Och det vore ju skithemskt. För han förtjänar att bli uppskattad.

Igår skickade Ron en låt till mig. Jag grät som en liten unge när jag hörde den. Sen grät jag ännu mer när jag läste texten också.


I love you Ron

Kommentarer
Postat av: nea

naaaaaaaaaaaaaaaw

2011-05-08 @ 17:16:44
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0