GO HARRY, GO HARRY!

Så, nu har jag precis äääntligen sett Harry Potter and the Deathly Hallows 2. Bättre sent än aldrig indeed!
Kära tider vad jag älskar Harry Potter. A true masterpiece! Tänk att skriva den berättelsen. Alla namn och grejer!

Jag har bara läst böckerna 1-4 och har tänkt att jag ska läsa de andra också i flera år men det blir ju aldrig så. Eftersom jag gillade de första sjukt mycket kan jag tänka mig att resten också är awesome.

Jösses vad Voldemort är FUL! Hahahahahahahahaha.

Och nu tänker jag inte vara så där lam som så många andra (fan vad jag stört mig på det) och halvavslöja något. Ingenting faktiskt.

Jag har bara en fråga: VARFÖR säger Dracos mamma "is he alive? Draco is he alive?"... Hur fasen...? Nä jag fattar ingenting där. De måste skippat en rätt fet del av boken där eller? Fattar 0 som sagt.
Anyway kände bara att Rowling förtjänade en sån här fin plats i min blogg. Ett geni!

Här skulle det passa med en bild på mig som 10åring
med en blixt i pannan målad med bläckpenna.
Synd att den bilden inte existerar.
But then again... kanske inte så synd.



Ni får nöja er med den här istället. SÅ SÖTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0