HEMORROJDER

Hahahahahaha alltså käääääääääääära lilla lilla liiiiilla lilla Jennifer.....

Ja när ska jag inse att man tjänar så jävla mycket mer på att vara ett ashål? Rövhål. Anus. Rektum? Ringmuskel. En hemorrojd, en pain in the ass! En cancer i röven vart jag än satt.

Alltså hahaahhahahaha näääääe men hörni det är ju så jävulistiskt roligt att jag aldrig lär mig!
Man ska inte bry sig om något annat än sig själv i hela världen och sen ska man satsa på att behandla alla som SKIT. Man är ju trots allt ett rövhål så det finns ju inte så mycket annat att göra om man tänker efter.
Fan vad härligt! Dock går det ju emot min natur liiiiiiiiiite men jag kan iaf lova att jag ska jobba på det fr o m nu!
.
Så just nu i detta tillfälle skriker jag: Fuck alla mammor, pappor, "pojkvänner", pojkvänner, lärare, "kompisar" och andra bajsätande horor jag haft i mitt liv som varit hemorrojder och pains in my ass.
Dra åt helvete, gå och ät lite mera bajs, ät tills ni spyr ut allting igen som ni alltid gör över alla andra människor som inte ens förtjänar det.
Det finns inte en enda snällcell i min kropp just nu, och även om jag är klen så skulle jag banka skiten ur nån, jag är så jävla arg och det finns inte många tillfällen i mitt liv jag varit så arg, ett av dem var när nazisterna knatade runt på gatorna i Karlshamn, som dessutom är en riktig hora den staden också, alla som bor där kan... bo kvar, det är illa nog!
AH SUCK vill låsa in mig hos mormor och morfar och stannar där tills de dör och då dö med dem, de enda riktiga BRA människorna kvar på denna planet!
Nu ska jag lyssna på min anger management-lista på spotify och ta ett bad, får se om det lugnar ner mig men i vilket fall så kan ni ju ge fan i det som en sann hemorrojd hade sagt.
Listan: anger management

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0