ME MYSELF AND I

Så att alla vet, om det inte vore för att jag är en fattiglapp och att jag har världens finaste morfar så hade jag dragit. Till ett annat land, nu, inom närmsta framtiden. Packat mina grejer, planerat lite smått, kanske hyrt ut lägenheten och dragit. Utan tvekan. På obestämd framtid.

Jag har bara mig själv och mitt eget liv. Men jag har satt andra människor framför hela tiden. Brytt mig och haft omtanke och tagit hänsyn och spenderat tid och pengar.

Jag litar inte på en enda människa, för ni ljuger - allihop. Det är slut på allt nu för inte fan får man nåt tillbaks i slutändan.

Från och med nu är jag nr ett på min lista, jag har bara varit dum som inte satt mig där förut.

Gör vad ni vill, hur ni vill. Alla som sårat mig kan dra åt helvete. I couldn't care less.

Spottar på alla lögnare, varenda en av er, och alla fake ass people.

Och ja, jag vet att det finns patetiska fittor som läser min blogg och själva mår bättre av att andra, i detta fallet jag inte har ett "perfekt" liv. Men du, just när du tänker din lilla skadeglada tanke, kolla på dig själv. Vad är du för en liten ynklig person egentligen? Verkligen ta dig en titt.

För vet ni vad jag älskar mest med mitt liv? Mitt sätt att se på det. Jag gläds åt andra på riktigt, jag uppskattar saker på riktigt, jag gör inte saker för att hävda mig, jag är uppriktig och jag är inte FAKE.

Det råkar bara vara så att jag brytt mig mer om andra människor än vad de brytt sig om mig. Men det är som sagt finito med det nu.

Gör vad fan ni vill, jag bryr mig inte längre. Jag har mig själv.

Vive ma vie!!!

 


Kommentarer
Postat av: Kanita

Håller verkligen med dig. Man måste börja tänka mer på sig själv, för i slutändan är det ju man själv som är viktigast för sig. När jag blir besviken på folk så brukar jag försöka att inte bli för påverkad utav det, brukar tänka att människor kommer och går men förhoppningsvis har man några trygga relationer man alltid kan lita på och sen har man den viktigaste i sitt liv, sig själv och sina härliga egenskaper, åsikter och talanger.. Att bli påverkad för mycket av människor som behandlar en dåligt är inte värt det, dom människorna är inte värda att man ska må dåligt av dem. Bäst att bara eliminera dem ur ens liv lixom och fortsätta vara sitt awesomiga sig själv :)



ehm, blev lite långt nu.. tänkte egentligen bara skriva att jag håller med dig och att du är sjukt vacker :)

2012-04-09 @ 19:31:40
URL: http://kaanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0