NU KÖR VI (JAG)

ÅÅåååååh sånt e livet, såånt e liiiivet, så mycket falskhet, boooor de häääääär!

Ooooooooooooj oj oj vilket dåligt humör jag var på idag och igår och i förgår. Men vinden har vänt ey yo jag brinner för det här permanent (Petter, duh).

Undrar om det var för att jag hade mens. Vet ni att jag brukar ha lyxmens nu för tiden, knappt nån mens, varar bara i 3 dar och ingen värk. Dock var det inte så den här gången heehehehehhe så kanske var även mina hormones annorlunda. Vem vet!
Hoppas den här taggen jag känner just nu sitter i tills imorgon för då jäklar. 

Mmmm. It's my liiiiiife it's nooow or neeever (Bon Jovi, minns ni den? Konstigt namn egentligen..)
AJA godnatt.


Glad påsk! (ser lite ut som en påskkärring med håret där tycker ni inte? Mmmm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0