OPEN UP

Varför blir många så offended av folk som älskar sig själva? Alla borde väl göra det? Om du inte älskar dig själv är det ju nåt fel?

Hur ska man leva sitt liv fullt ut om man går runt och inte älskar sin egen person? Sen är det ju självklart skillnad på att helt enkelt älska sig själv och att gå och vara ett ashål som tycker sig bättre än alla andra och skryter om allt.

Vet ni vad jag tycker är så sjukt SYND med hela samhället? (Nu får jag ju referera till det svenska samhället eftersom det är det enda jag riktigt kan, tyvärr.) Att alla människor är såååååå, såååå stängda! Tänk vilka coola möjligheter som hade dykt upp, vilka dörrar som hade öppnats om alla hade varit HELT öppna!

Typ satt sig bredvid någon på bussen eller fiket och sagt "Hej, vart är du påväg? Jag har inget att göra och känner för att hitta på nåt, vill du joina mig?". Bara ett enkelt exempel alltså. Det blir ju lite av en raggningsreplik om man säger det till motsatta könet (för av nån anledning antar man ju oftast att alla av samma kön är straighta och att alla av motsatt vill sätta på en). Åh vad jag önskar att det var så. För det funkar ju inte riktigt om EN bryter mönstret eftersom man då bara framstår som en freak. 

Men om en tjej hade sagt så till mig hade jag blivit jätteglad! Min själ hade skrikit "ÄNTLIGEN LITE ÖPPENHET!". Och det finns säkert fler som sitter inne med samma önskan. "Men så kan man ju inte göra". VARFÖR INTE? VARFÖR skulle det vara konstigt!? I mitt huvud kan jag endast se en sak med det: Kul!

Sverige alltså..... Gud vad jag vill bort härifrån ibland.

Så får jag be er alla om en sak nu då? SNÄLLA.... Öppna upp er!!!

Kommentarer
Postat av: ebba<33

hej fin blogg och allt bra? :)

2012-04-28 @ 16:27:06
URL: http://ebbasweetbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0