EN VÅRIG SOMMAR OCH HÖST

På våren börjar nya tag, nya knoppar och nytt liv.

Den här sommaren har varit som en riktig vår för mig och det känns som hösten kommer fortsätta i samma anda.

Det känns lite tråkigt att vissa människor som jag trodde att jag kände bättre har dragit efter att jag mådde som sämst i mitt liv hittills. Men det i sig säger väl allt som behöver sägas antar jag.

Det är ju samtidigt superunderbart att se vilka som verkligen är kvar :)

Magda t ex som kommer hit och hälsar på mig om 12 dagar :D :D CANT WAIT!!!

Nu lever jag mitt liv precis som jag velat leva det så länge! Jag har så roligt och jag står helt på egna ben! Inget stoppar mig nuuuuuu

Och jag har FÅTT en cykel av en fin filur!!! FÅTT! Jag är inte van vid att få saker så jag är hur glad som helst :D log non stop en hel kväll efteråt hahah alltså jag är så glad för att så mycket underbart kommit in i mitt liv efter allt det hemska. Tur att jag höll ut så jag inte missade allt det här :D

Imorgon är det lördag och tänk vad jag längtar!!!

Lycka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0