FRIENDS

Saknar mina finaste vänner. För er som inte vet vad en vän är kan jag berätta det nu:

En som
- Ställer upp när som helst, som du kan lita på.
- Inte pratar illa om dig bakom din rygg.
- Inte bara är där när det går bra, utan även när det går dåligt.
- Uppriktigt bryr sig om hur du mår.
- Vill dig ditt bästa.

Om du vill veta vilka som är dina sanna vänner, gå egenom en kris eller må piss under en längre tid alternativt res bort ett tag. De som stöttar dig under tiden och finns kvar efteråt, de är dina riktiga vänner! Ett tips jag ger er av egen erfarenhet, det är faktiskt väldigt skönt att ha det klart för sig.

Annars... Har pratat med min syster i timmar. Inte för att det är nåt ovanligt, men bara så ni vet.

Innan dess pratade jag med min morfar i över en timme. Han är ju bäst på alla sätt men han är även den jag gillar att prata politik med mest. Det gjorde vi ikväll. Vi försökte bl a föreställa oss Jimmie Åkesson som stadsminister. Det gick inte.

Fick nyss ett sms från Magda, det innehöll "Jennifer". Vet inte riktigt vad hon ville ha sagt men det kommer väl snart hoppas jag för jag är nyfiken!

Häromdagen bakade jag lussebullar. Jag har även gjort äppelmos och 2 liter juice. Enkla saker men som får en att känna sig duktig haha. Plus att det är terapi för själen.

Gonatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0