JUST NU

Vill bara fånga ett sånt här ögonblick. Jag är så lycklig just nu, jag är så fylld av kärlek.

Tänk att även i en snöstorm och en svensk vinter så kan man känna sig varm inombords och se solsken när man blundar.

Mitt liv var så mörkt och annorlunda för ett år sedan. Gud har sänt flera riktiga änglar in i mitt liv sen dess.

Jag är med någon som låter mig andas, låter mig flyga. Jag är så fri med honom. Och så trygg.

Tack Gud för att du höll kvar mig i livet. Den här sommaren och hösten har varit en av de mest underbara tiderna i hela mitt liv.

Och tänk, januari och februari var de värsta någonsin.

Bestämde mig för att leva och det vände.

Så underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0