ME & SNOOP

Jag är inte ens något speciellt stort fan av Snoop Dogg. Jag gillar honom, och det skulle vara fett att se honom, men nåt jättestort fan av hans musik är jag inte. Mer av hans personlighet i så fall, musiken va bättre in the 90's. Jag lägger helt enkelt inte ner så mycket tid av mitt liv på Mr Snoop.

Ändå drömmer jag om honom skitofta. Det senaste halvåret har jag drömt om honom 5 gånger och innan dessa har jag aldrig någonsin drömt om honom. Visst är det konstigt?

Grejen är att dessa drömmar typ är de normalaste drömmarna jag har, egentligen. För det händer inget konstigt, förutom att jag är Snoops bästis.

Det sjuka är att första drömmen handlade om att vi träffades för första gången. Drömmarna efter den har varit precis som att vi träffas och vi minns båda när vi träffades första gången, i drömmen. Och både han och jag vet att vi träffas i min dröm, men för honom är det i verkligheten. VISST ÄR DET SJUKT?

Vi gör inte ens nåt speciellt. Bara hänger, umgås och har kul. Röker på en hel del också. After all, it's Snoop vi pratar om.

Egentligen vill jag berätta om alla drömmarna eller åtminstone den första men det skulle bli så himla mycket att skriva. De är i alla fall jätteroliga och extremt verkliga!

Jag är bara lite confused, varför just Snoop och inte nån som jag alltid drömt om att få träffa?

Typ MJ. Åh Gud..... Har ju drömt att jag träffat MJ några gånger under mitt liv men skulle ju vara så himla coolt att få drömma så här om honom! Skulle ju inte göra annat än sova hahah..

Får se vad natten bjuder på den här gången (visst lät det som att jag skulle köpa sex nu?), go'natt!

Men han är faktiskt min favvo-person på instagram. Förgyller mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0