SEEN STAR WARS I HAVE

Igår såg jag Star Wars för första gången i mitt liv. Snuttarna jag sett förut räknas inte tycker jag. Och ja jag tycker själv att jag är extremt sen men bättre sent än aldrig heter det ju.

Vi såg första och andra filmen igår och tredje och fjärde idag.

Anakin är ju såååååååååååååå snygg!!!!!! Ahh.
Annars är mina favvisar Yoda och Plåt-Niklas som jag kallar honom, han heter ju egentligen nåt nummer som jag aldrig minns. Det är inte r2d2 utan hans kompis. Han som ser precis ut som Plåt-Niklas i berättelserna om Grodan Boll och Kalle Stropp!

Det är tack vare Svante och hans familj (mest hans mamma) som jag äntligen fick se dem, det var ju faktiskt på tiden.

Om ni inte redan har förstått det så kan jag säga att jag gillar dem. Alla de tre nyaste gillar jag jättemycket. Fyran, alltså den första som kom ut, not so much. Återstår att se om jag gillar femman och sexan.

In other news, är hos morfar och chillar. Dock har det hänt nåt med mig som gör att jag vaknar ca 8 varje morgon. Alla som känner mig vet att det är ganska mystiskt eftersom jag aldrig varit en morgonmänniska, någonsin. Men har tydligen blivit det nu. Måste va åldern...

Men alltså en grej med Star Wars, eller två: har ni tänkt på hur otroligt många gånger de säger "I've got a bad feeling about this"? Skitmånga, i varenda film!
Och hur många olika outfits prinsessan Padme har och hur ofta hon byter, typ varje scen. Nästa gång ska jag räkna.

Go to sleep now I must *Yoda-röst*.

May the force be with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0