TABOMFE

För att connecta detta inlägg lite med mitt förra kan jag berätta att jag inatt hade en mardröm och den handlade om grodor som flög på mig. Jag kom undan ganska länge men tillslut fastnade en på min midja och stirrade på mig och jag vaknade av mitt eget skrik som lät ungefär så här: "TABOMFE!!" , det betyder "ta bort den" på ren svenska.

Det känns som att "tabomfe" är en afrikansk maträtt, visst? Kan ju vara så!

Har haft en helmysig kväll med Ellen aka världens bästa vän. Hon räddade verkligen min dag för den var ett helsike rent ut sagt... Eller ja, rent ut skrivet.

Kan berätta om den imorgon istället när jag inte behöver spendera hela dagen med att få penicillin utskrivet.............

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0