LUST

AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh.
Jag måste bara få ut min.... åh jag vet inte ens vad det heter, men känsla, nån stans!! 

Det är ju helt sjukt vad en sjukt snygg kille kan göra med en! MEN ALLTSÅ NEJ NI FÖRSTÅR INTE
Är inte kär eller nåt, HAHAH hell no, HAHAHAH! Men ja, alltså aaaaaaaj nej hjäääääääälp håller på att få ett sammanbrott!

Har gåshud över exakt HELA kroppen, sitter och skrattar för mig själv, sprattlar, suckar, hyperventilerar, har bankat huvet i väggen, slagit mig själv i ansiktet, hållt för ögonen och skakat på huvet, alltså det är helt galet, helt sjukt! HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG SÅ DET ÄR HELT OTROLIGT OFATTBART! 

HAN GÅR ÖVER GRÄNSEN! Det går typ inte komma längre över gränsen! Han måste va perfekt? Det är perfektion? Jag menar vad är fel? DET FINNS INGET!!!!!!!

Inte för att låta som en kåtbock eller så men hela min kropp skriker TAAAAAAAAAAAAAAA MIIIIIIIIIIIIIG NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

Ah. Gode Gud tack för att du skapar such beauty!
Alltså blicken smilet läpparna tänderna ögonen håret huvudet nacken halsen axlarna åååååååååååh Gud armarna HÄÄÄÄÄÄÄÄNDERNA (dreglar) bröstet magen benen, minns inte hans fötter men skit i dem, kläderna, RÖSTEN
JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag döööööööööööööööööööööör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0