RASISTER FATTAR INGENTING

Näe. De fattar verkligen INGENTING ALLS. De måste ha rasismen som en hobby. Det måste vara så att de tycker det är roligt att spela tröga för att provocera andra människor. De kan ju inte resonera så på fullaste allvar? Nä. Det kan inte va på riktigt. Allvarligt talat. Man KAN väl ändå inte vara så pass dum? Kan man det? Utan att nån stans i hjärnan inse att man är jävligt dum och trög? Alltså... Näe. Jag tror de gör det för att roa sig och att få uppmärksamhet.

Om inte så måste de vara nån sorts lägre stående varelse. Några steg bakåt i utvecklingen mot människa. Låter det bekant?

Hur kan man på fullaste allvar skylla på invandrare och säga "vi tänker inte se på när vårt folk blir en minoritet i vårt eget land". Eh.. nähe? Och vad är poängen? JAG SER LIKSOM INTE ENS POÄNGEN!!!!
Det finns inte den minsta lilla gnutta logik i deras resonemang. Det finns verkligen inte det.

JA: Det kan vara så att vissa länder släpper in för många invandrare på en gång utan att ha koll på hur det ska... gå bra. HUR är det invandrarnas fel? "Hmm. Om jag stannar här så dör jag. Om jag drar till ett annat land kanske jag kan få leva. Vad göra? Jag drar. Jag kom in! Yes!" Jag tror inte man tänker "Hmm. Jag måste försöka komma in i ett nordiskt land så att jag kan utrota den vita rasen"

Och OM... Oooom det nu skulle vara så att det inte finns lika många blonda blåögda människor om 200 år. VAD FAN GÖR DET!?!!???!!?!?!?!!!?!?!?!?!!??! Det är väl dessutom inte invandrarnas fel att en blond skaffar barn med en mörkare person? Det väljer man väl för fan själv!!!! JAG SER INTE POÄNGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG
SER
INTE
POÄNGEN
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det skulle vara trevligt att se reaktionerna om det skulle bli krig i Sverige och alla rasisterna blir torterade och deras familjer blir mördade osv, sen flyr de till ett annat land och blir inte insläppta. "För vi vill inte bli en minoritet i vårt eget land".

Det finns ingen logik! OCH SÅ RÖSTAR MÄNNISKOR PÅ DEM!!! ALLTSÅ GÅ OCH DÖ! Skaffa en liten ö nån stans då och knulla som fan så ni ser till att det finns blondiner framöver om ni är så jävla rädda!
ASHÅL! IDIOTER! PUCKADE TRÖGA JÄVLA PISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0