ETT DANS-GOLV ÄR TILL FÖR ATT..?

..Dansa på kanske? Annars hade det antagligen bara hetat golv, utan dans.

Så då undrar jag varför personer som inte vill dansa ställer sig på dansgolvet? Är det inte då man ska hänga typ i baren?

Har aldrig förstått det här med att inte vilja dansa när man går ut och festar. Säger inte att det är nåt fel med det, men jag förstår bara inte eftersom jag själv älskar stt dansa och det är just därför jag går ut.
MEN... Det finns ju inget mer glädjedödande än att vara i sällskap (vad gammaldags det lät) med någon/några som är just en sån/såna som inte vill/vågar dansa när man själv bara vill släppa loss.
Man kan ju inte bara gå och dansa själv eller med nån annan för då är man osjysst. Och man kan ju inte släppa loss helt med nån som pretty much bara står där. Jag har provat, inget att rekommendera för man känner sig bara väldigt fånig. Vilket den andra personen säkert också gör. Måste dock se väldigt roligt ut.

Ju mer jag tänker på det här desto mer frustrerad blir jag. Så jag ska sova istället.

Adieu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0