TUMMIS

Skrev nyss 10 sidor för hand i min dagbok, har numera smärta i tummen. Vilket gör det här lite jobbigt eftersom jag bloggar från mobilen och alltså skriver med just den tummen, men vad gör man inte för sina läsare.

Saknar mormor så fruktansvärt mycket och imorgon åker jag till morfar. Jag ska krama och pussa honom så mycket jag orkar och bara vara med honom. Längtar!

Sen ska jag på min lillebrors student och känna mig som en gammal mossig stubbe och äta väldigt god mat.

I övrigt kan vi ju hoppas på att vi får en somrig juni framöver utan "15 grader" och regn och hagel. Även att det inte kommer in några getingar/ollonborrar/flygande långbenare/andra monster i mitt rum hos morfar eftersom jag har utvecklat en allvarlig fobi som antagligen kommer leda till hjärtinfarkt samt att jag blir känd som "hon som skriker på nätterna" i Asarum.

Nu är det ljust ute igen, tror det betyder läggdags. Ciao!

Här är världens bästa. Vi mot världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0