VILL INTE

Jag har varit hos morfar i 17 dagar och nu är det sista natten, imorgon åker jag hem till Malmö. Vill inte. Vill inte. Vill inte. Kommer sakna morfar så himla himla mycket :'(
 
Jag älskar att vara här. Jag saknar ju Malmö samtidigt men inget slår morfar. Jag vill inte att han ska vara här helt ensam :( Tänk, igår, midsommarafton, var det mormors och morfars 61a bröllopsdag. Första bröllopsdagen mormor inte var här. Och den 25e är det exakt 6 månader sen hon gick vidare till den där andra världen...
 
Jag ser ju samtidigt fram emot jobbet och Malmö. Det ska bli nice, verkligen.
 
MEN MORFAR! Vill bara vara med honom och se till att han har det bra.
Kommer i alla fall se till att fixa så att jag kan komma hit på helgerna.
 
Men Gud vad jag saknar honom i Malmö. Önskar han hade Skype haha.
Världens bästa morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0