JAG HAR EN PLAN

Ok. Så nu, för ca 20 minuter sen ploppade hela mitt mål upp för mig i huvet. Igår kom jag ju fram till att jag ska flytta från Sverige. Men kom ju inte fram till så värst mycket annat. Fick nyss en uppenbarelse!

Jag börjar jobba 25 juni. Så fr o m den dagen ska jag jobba rumpan av mig och spara pengar. Sen nästa höst ska jag gå Tandsköterskeutbildningen som är 3 terminer lång.
När jag är klar med den ska jag hitta jobb utomlands. Just nu känns USA minst sagt lockande. Eventuellt jobba lite i Sverige först och sen dra.

And then I shall live happily ever after.
The end!

--

Update:
Det verkar lite som att en svensk tandsköterskeutbildning might not be giltig i USA. Så då kanske jag måste flytta dit för att först plugga där istället. I don't mind!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0