WARNING, CRAVINGS

BUUUUUHUHUHUUUUUU.. Abuuuhuu....

Jag orkar inte mer! Jag har till och med försökt mata mig själv genom ögonen genom att titta på matbilder på instagram. Självklart blev det bara värre. Jag måste åka till Jamaica och Vietnam och gå en matkurs i vardera land så att jag aldrig behöver plågas så här igen.

No offence alltså verkligen inte, men man blir ju liiiiiite trött ibland på att Malmö endast är överfullt av araber NÄR DET GÄLLER MAT. Fatta rätt nu för jag orkar inte annars. Det blir ju liksom inte MÅNGkulturellt utan bara lite flerkulturellt, comprende? Arabiska livs och arabiska kioskar och arabiska restauranger. Nån indisk här. Nån thailändsk där. Men inget annat! Kanske har jag bara dålig koll och God I hope so! Finns det ingen Karibisk restaurang? Vietnamesisk? Alltså liksom nåt annat bara tack?

Aaaaahhhh jag dör här. Cravings deluxe. Kommer ta mig fasen drömma om mat. Och resor.

Oooj oj oj vad jag ska resa. Kära nån. Kommer knappast kunna kalla mig själv för miljövän efter alla utsläpp jag kommer bidra med. För en gångs skull ska jag med sann moderat-anda skrika ut JAG BRYR MIG INTE! Aldrig i livet att jag tänker isolera mig och inte leva ut mina största drömmar pga att mänskligheten har fuckat miljön totalt. Faktiskt inte mitt fel att amerikaner är efterblivna.

Oooooh nej nu ska jag sluta dissa nationer och enticiteter. Annars kanske mitt inlägg fastnar i nån scanner åså blir jag misstänkt terrorist. Och då får man nog inte så många visum beviljade.

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0