AJ AJ AAAAJ

Jag har ont överallt utom i.. Fötterna. Plus att det känns som jag kommer få urinvägsinfektion very soon. Jag hatar det, det gör så in i h-vetes ONT!!!! Och det är beyond jobbigt, alltså waaaaay beyond jobbigt!! Man kan knappt leva.

Annars hade jag en bra kväll igår, sket i att jag va jättesjuk och det blev några öl på Möllan. Inte så smart jag vet, men eftersom jag varit sjuk sen september så... Ja, man orkar ju inte hålla igen hur länge som helst.

Träffade lite människor som jag typ aldrig trodde jag skulle träffa.. Eller det kom i alla fall väldigt oväntat. Nog om det.

Bakom mig satt två grabbar som verkligen gick all in.... På matte. Det kändes som att Sheldon och Leonard (the big bang theory) fast i betydligt tråkigare versioner satt bakom mig. De pratade i minst en timme om olika ekvationer och allt jag kunde tänka var "THANK GOD att jag inte behöver göra sånt där mer!"... Fy bubblan. Men det lät ju som att de hade väldigt roligt när man hörde dem säga saker som "nu har jag en bra till dig, om vi antar att x..." Osv, varpå den andra svarar "HÄHÄ JAAAA den gjorde du bra faktiskt! Du förvirrade mig genom att blabla istället för att blabla.. Smart!"

Dags för ipren och ett phonecall till Magda the Ume-jänta.

Adieu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0