FINGERTOPPSKÄNSLA

Jag... är... så.... shoppingsugen!!!!! Det är helt sjukt! HELT GALET!
 
Jag har inte varit så sugen sen... sen....... i våras typ. Eller nej... typ ett år sen? Nej jag minns inte när?

Aaaaahhhh det finns så mycket jag vill ha, det finaste av allt som är "inne" just nu är ju alla dessa enkla ringar!!! Det bästa är också att folk äntligen verkar ha fattat att det finns kvinnor med små händer och smala fingrar. Jag kan äntligen ha ringar!!!!!!!!!!11111 Hoppas de fattar att det finns smala armar också snart så att jag även kan ha armband...
 
Måste köpa mig en fingertoppsring som det kallas som egentligen låter väldigt ologiskt enligt mig, fast vad skulle man annars kalla dem...
 
Problemet är att min lya är PÅ TOK för liten för att jag ska kunna handla ens en tröja så jag måste ta tag i det här med att rensa ur min garderob... Helt sjukt hur man kan byta smak helt? Efter ett tag kan man titta på ett plagg som man älskade förut och tänka "inte en chans att jag tar på mig den". Jättekonstigt.
 
Tänk jag trodde nog aldrig att jag skulle skriva ett sånt här inlägg. Tycker själv att det är supertråkigt att läsa andras "jag vill ha"-inlägg i bloggar. Men frustrationen var tyvärr tvungen att ta vägen nån stans och datorn var närmast.
 
På tal om datorn, idag skällde jag på en vuxen människa ordentligt. Det gör jag faktiskt inte så jätteofta. Det var en på kundtjänst för tele2. Jag vet att det inte var hennes fel men vad skulle jag göra? Någon måste ju ta smällen. Resultatet blev avdrag på fakturan (och så tog de bort en e-faktura jag fått som inte ens var min egentligen. GET MY POINT?) samt en fri månadsavgift. Catching!
 
Sen är ju frågan varför jag alltid städar jättesent på kvällen. Fast jag gör ju typ allt på kvällen. Det dåliga med just kvällsstädning är att man inte kan dammsuga för då stör man grannarna.
 
Gud vilket roligt inlägg, not. Läs Lovisas blogg istället, hon lever just nu ut sina egna drömmar plus mina. Så mycket roligare.
 
Själv ska jag städa. Ciao!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0