MAMMA PAPPA BARN KOMPIS

Det finns en hel del jag skyller på mina päron och idag kom jag på två saker till: Min virrighet och min kärlek till ost.
 
Och även min lätthet för att DÖ av garv. Båda är helt galna. Mormor var likadan hahahaha det starkaste minnet som dyker upp när jag tänker på henne är att hon sitter vid köksbordet och knappt kan andas för att hon skrattar så mycket. Min mamma och min pappa skrattar typ exakt lika dant. Och det är inte mamma som låter som en man utan det är pappa som låter som en fnittrig tjej.
 
Mina päron var ju inte ihop särskilt länge men det är roligt att jag nu som 22 år gammal märker att de har en del saker gemensamt trots allt. Intressant det här med arv...
 
Det hade varit så himla roligt att släktforska!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG MÅSTE GÖRA DET!!!!!!!!!!!!!11111 En rolig grej är att min mormor och hennes föräldrar + morföräldrar plus min morfars föräldrar alla hade brunt eller svart hår. Sen blev min morfar och min mamma blondiner av nån anledning. Intressant.
 
Idag är det världens bästa Ellens födelsedag också. Alltså... Ibland blir jag irriterad på att ingen av mina allra bästa kompisar bor här. Det finns ju saker man vill göra som man inte kan, som t ex hälsa på Ellen med en födelsedagspresent bara. Det går ju inte.
 
Magda är i USA och när hon inte är i USA så är hon i Umeå vilket typ är lika långt bort. Lovisa är också i USA och när hon inte är i USA så är hon överallt utom i Malmö :P Angelica är på andra sidan jorden, Australien och där ska hon vara i en evighet. Josephine är också överallt utom i Malmö.
 
Min syster är i Sthlm. GIVE ME A BREAK LIKSOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0