MIN ARABISKE GRANNE

Jag vet att jag antagligen är världens mes och att jag kanske i och med detta går på fördomar men jag bor ändå i Malmö och araber har ändå ägnat sig åt some fucked up shit här så jag har inte riktigt balls till att gå upp, knacka på och ba "kan du sluta prisa Allah hela nätterna för jag måste sova".

För ett tag sen träffade jag en arabisk snubbe i hissen som sa han skulle festa med bandidos t ex. Kan mycket väl ha varit han ovanför. Iofs skulle han säkert inte göra ett skit och har säkert aldrig hängt med bandidos eftersom han var tvungen att skryta om det under en hissfärd på 4 sekunder. Såna som gör sånt brukar ju vara motsatsen till vad de skryter om. Men ändå, man vet ju aldrig.

Ibland kan man inte heller ringa störningsjouren eftersom grannen t ex nu inte håller på non stop. De dansar järnet till nån låt, håller tyst i 10 min, sen kommer ett böneutrop, sen blir det tyst, sen tror man att de har en brunstig tjur där uppe och sen Gud vet vad men alla möjliga ljud kommer det i alla fall.

Funderar på att kontra med kristen lovsång på högsta volym, mest för att det skulle va kul. Men vet ni vad? Jag är för jäkla trött. Därav att jag vill sova och inte uppskattar arabisk falsksång mitt i natten.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0