FLYGA

Nu flyger min kompis till Nya Zeeland och tre andra är i USA. En är i Svalöv och jag är i Malmö. Skulle bara säga det.

Bazinga. Skulle också säga att jag ler nästan hela tiden nu för tiden och mår i största allmänhet finemang.
Häromdagen fick jag höra nåt fint: "vet du varför jag gillar dig så mycket Jenni? För du är alltid så glad och gör alla andra glada"

Då blev jag ju såklart ännu gladare eftersom det är precis så jag vill vara och önskar att fler vore. Tänk vad många som gör dig nere istället för att göra dig uppåt. Slösa inte tid på såna!

Hmmm what else... Jag gjorde äppelkaka i... Förgår, den blev jättegod!

Idag är jag ledig så jag har mest haft det extremt skönt hela dagen, vädret är horribelt och då är det ju skönt att vara inne, men när man sen vill gå ut så är det inte lika kul.

Jag är övertaggad på halloweenfest, känner för att satsa allt på min utklädnad i år. Så himla kul!

Nu gör ni som jag och Oprah säger, och hör sen. (hör sen? Svenskan är konstig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0