JO FÖR PAPPA SA DET

Älskar när min pappa kallar mig klok för då känner jag mig verkligen klok. Eftersom jag vet att allt min pappa säger verkligen kommer från hjärteroten! Det är det jag gillar mest med honom.

Så att ja... Det är bara ett vitt sjägg och en pipa som fattas så är jag klokheten själv för jag har redan en gungstol :)

Annash måru? Som Madickens vän Abbe hade sagt.

Jotack. Rätt fint. Har det rätt fint. Speciellt för tillfället eftersom jag hämnades på min granne för en stund sen. Tänker inte säga hur. Men "revenge is sweet" stämmer i alla fall så ni vet!

Har iofs varit sjuk fram och tillbaks under veckans gång. Lite klurigt. Har känts som jag har influensa stundvis och vipps så går det över. Underligt. Hela veckan. Nåväl.

Ska sova nu. Och jag tänker sova väldigt länge. Ända tills jag är helt utvilad! Det ni. Det är sällsynt nu för tiden.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0