I ETT NÖTSKAL

Näst senaste samtalet mellan mig och min barnmorska:

- Hej, jag behöver fler p-piller.
- Ok men nästa gång MÅSTE du göra en undersökning först annars kan jag inte skriva ut fler. Det är jätteviktigt för vi måste göra så.
- Ok.

Senaste samtalet mellan mig och min barnmorska:

- Hej, jag behöver fler p-piller och så antar jag att vi ska boka tid för undersökning också?
- Nejdå, det behövs inte. Vi ska bara kolla ditt blodtryck, är det det du menar?
- Nej sist verkade det väldigt viktigt att jag skulle göra en undersökning också?
- Varför det?
- Ja det vet nog du bättre än jag hoppas jag?
- Ok, vi gör så här att vi bokar in en undersökning så har du det gjort, blir det bra?


..... WTF?


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, gynundersökning <3

2012-09-06 @ 20:36:10
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0