PUSTA UT

PJUH! Vilka intensiva två senaste veckor (det där måste vara felformulerat? Nåväl) men så roliga de har varit!

Nu är jag hos morfar och pustar ut. Det är typiskt höstväder dvs kallt, regnit och grått. Men det gör inget. Jag ska ändå bara vara inne och ha det lugnt, tyst och mysigt. Älskar att vara hos morfar.

Nu ska jag hjälpa honom med middan. Det blir stekt fläsk med löksås och pärer! Det äter jag bara när jag är här.

Imorgon ska jag tillbaks till Malmö och träffa killen som gör mig glad. Sen blir det jobb fram till fredag och en heldag med choklad på lördag! Inte fy skam :)

Hej på er!

Så här såg min torsdagkväll ut + mycket mer. Så bra, så fint. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0