BITCHBLICKEN

^o) = bitchblicken på msn.

och när folk gör den in real life, hur fult är inte det?

Ursäkta antalet svordomar i en enda mening men:
Bitch-blicken, alltså THE bitch-blick, är så jävla fucking UTE för fan i helvetet och alla som gör den ser bara extremt jävla oattraktiva ut och får motsatsen till respekt i gengäld så sluta för bövelen att göra den era fula fanskap.

Ni vet det alla vuxna säger till barn som skelar avsiktligt?
"akta så du inte fastnar så där"
Så borde alla säga till folk som gör bitchblicken!
Jag ska börja göra det, fr o m imorgon.

Jag själv hade faktiskt hellre fastnat skelande än med ett så pass förvrängt ansikte som bitchblicken. Det ser ju ut som man har kramp i hela ansiktet eller som att man har nån sorts nervsjukdom, och det ska man faktiskt inte skoja om för det är synd om dem som har det på riktigt.
Om inte annat ser man bara riktigt pantad ut och det är ju inte så tilltalande det heller.

Fast det finns ju de som fakiskt gillar att se pantade ut så till dem kan jag väl bara säga grattis då att de har hittat den perfekta posen.


Nighty night.

Kommentarer
Postat av: frida o

jennifer, jag tycker om din blogg. haha, vad jag skrattade när jag läste om bitchblicken :P

2009-12-23 @ 10:18:11
Postat av: Jen

Haha kul att höra Frida :D

2009-12-23 @ 20:02:53
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0