BLEK OCH GLAD

Sitter i mitt soliga rum och lyssnar på "live your life" med Rihanna ft T.I på högsta volym i lurarna. Alltså, man blir ju så peppad. OCH JAG VET "men den är ju såååå gammal" haha men så här är livet utan MTV! Och utan radio, jag lyssnar aldrig på det vilket är lite knäppt egentligen eftersom jag nu bor i Malmö med fler kanaler än rix fm som man bara hade i khamn. Borde börja lyssna på din gata. Dock är det bra för inga låtar blir uttjatade i mina öron!

ANYWAY, jag är så glad idag! Jag vet inte ens varför. Kanske för att det SER UT SOM att jag ska till Manchester på fredag som planerat! AAAAH! Det ska bli så roligt att jag dör. Nej det får jag ju inte göra... men nästan!
OCH NU ÄR DET VÅÅR TJALALALALLA och snart sommar!!!! DET VAR 20 GRADER I MALMÖ IGÅR!!!

Jag är pank och hemlös i höst, men det löser sig!

AAAAAAAAAAH jag vill shoppa!!!! Seriöst, jag har inga skor. (Sa jag inte nyss att jag är pank?) Och jag vill köpa smink. Äger typ endast en ögonbrynspenna och en rouge. Hade velat köpa en läppenna och ett läppstift. ERKÄNN att ni nu fick upp en sån där bild i huvet när nån har mörkare läppenna än läppstiftet och har målat lite utanför.

Hahaha SÅÅ fult när man målar utanför och har en mörkare penna än stiftet. Men det blir mycket snyggare med läppstiftet om man har en läppenna i samma färg till. Konturerna blir mycket snyggare. MÅLA INTE UTANFÖR bara för då slår jag er.

Och jag skulle VERKLIGEN behöva sola. Ser ut som Snövit.

Men hehehehe som sagt så är jag pank! WOOOHOOO.
Om jag lever på nudlar nästa månad så borde det gå! Men alla vet ju att det inte funkar... Jag är alldeles för lyxig med min mat. Dricker dock endast vatten och mjölk, det sparar en del då ekologisk flädersaft kostar SKJORTAN och likaså juice om den ska vara god. O'boy är det enda jag unnar mig ibland. Utan det skulle jag typ bli deprimerad.


Naaaaeeej jag är för glad för att sitta här, ciao!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Härligt med sol. :)

2010-04-28 @ 13:47:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jen

fullkomligt underbart! :D

2010-04-29 @ 01:36:02
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0