VOLCANO FIGHTERS

Jag är så jävla förbannad, det jag känner nu är rena rama ilskan.
Jag har gjort allt jag har kunnat för att lugna ner mig men det går inte. Jag har sovit, varit vaken, tröstätit, tränat, kollat på roliga TV-program (tisdagar är ju min TV-dag, DH, Cougar Town och Christine på raken!), städat rummet, stökat ner det igen, gått en promenad i hagel (det gjorde mig bara mer förbannad), pratat för länge i telefon, gått runt naken, lyssnat på arg musik, på glad musik, dansat framför spegeln med borsten som mikrofon, JAG HAR GJORT ALLT men ingenting fungerar....

Så nu har jag gjort en bild som symboliserar 4 ilskor i 1.
Jag tycker att någon borde försöka bekämpa den där jäkla vulkanen så att jag, Ida och Sandra kan få åka till England. Men de som försöker lär ju dö, så man vill ju inte att vem som helst ska ge sig på det...

Därför vore det ju lämpligt att ge 3 idioter jobbet. Det krävs kanske fler än så, men 3 är ju ett magiskt nummer...

Detta är mitt bidrag till The Volcano Fighters.
Med Bush's målmedvetenhet, dumhet, sinne för att ta allt med en klackspark och Bin Laden's orädsla för döden skulle det kanske gå. Dessa två är ju faktiskt en ganska klassisk duo som passar i de flesta sammanhang.
Och så behöver de ju ett pucko som är dum nog att ge sig in i skiten plus att han ändå vill dö i Norden och då är ju Jimmie Åkesson en perfekt kandidat!


Kommentarer
Postat av: nea

AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!! (åt bilden då)

2010-04-21 @ 11:51:14
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Ellen

Åh..stackare där. Finns de inga typ båtar eller nåt?? Men vi får se de positivt: om de här håller på länge kanske man äntligen fattar att de e dags att satsa på annat transportmedel än flyg...;)

Snygg bild förresten, borde delge din idé till Islands regering eller nåt, de är säkert på! ^^

2010-04-21 @ 16:26:36
Postat av: carre

pippis plan kunde ju flyga genom en vulkan?

2010-04-21 @ 17:47:45
URL: http://inrainbows.devote.se
Postat av: Jen

Ellen: Jo det finns båtar, men de kostar över 2000 kr och tar typ 30 timmar.. så då väntar jag hellre på att få boka om min biljett :)

Ja, eller hur! Det har ju sina bra sidor också ;)

HAHA ja man borde skicka in den ;D

2010-04-21 @ 23:06:26
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Jen

Carre: Ja och Bamse kunde stoppa en med ett stort stenblock, varför är det ingen som provar det?

2010-04-21 @ 23:07:18
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0