ÅRETS HÖJDPUNKT

Jag brukar säga att Östersjöfestivalen är årets höjdpunkt för människorna här i Karlshamns kommun. Det hela är mycket tragiskt, men jag visste inte exakt hur pass tragiskt det var förren jag såg det här på Facebook:

"3 of your friends are attending Östersjöfestivalen 2011"

Alltså, här satt jag, på min sängkant, en helt vanlig kväll, lite smått uttråkad och chattade med Ellen... Helt plötsligt får jag detta upp i ansiktet. Snacka om att BRYTA UT i skratt! Det borde inte göra det vid det här laget, men det kom faktiskt som en chock.

Men det är ju bra att folk laddar om typ 2 veckor efter att det är slut... Jag menar, man ska ju ha lite framförhållning.

Kön till H&M ligger härmed i lä.

Lite av min och Ellens reaktion, vilken tur att hon fanns där, beredd att stötta!


Som sagt, det kom som en chock....

Som min kamrat Fille påpekade så kan man ju hoppas att dessa personer gjorde detta ironiskt menat. Men, TYVÄRR, så tror jag inte det... Dessutom har gruppen redan 263 medlemmar och sannolikheten för att alla dessa är ironiska är enligt mina beräkningar obefintlig.

Och i vilket fall vill jag bara tacka, för det gjorde min dag! Hahahahahaha...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men egentligen, om folk ser till att göra sitt bästa och ha så roligt de kan under veckan som det faktiskt händer ngnting i staden, vad är det som är så fel med det då? :)

2010-08-03 @ 10:32:30
Postat av: Jennifer

Det är inte det det handlar om, det är inte det som är felet haha

2010-08-08 @ 23:26:54
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0