THE PROBLEM IS


Det här är en sån sak som många andra inte fattar, tycker är omoget, töntigt och löjligt, men det är ett problem för moi, och jag hackar inte på andras problem så, don't even start.

Jag vill gärna ha barn i framtiden. Helst 3 stycken. Två pojkar och en flicka, eller två flickor och en pojk. Jag vill gärna det. Ett liv utan barn finns liksom inte i mina visioner. Och detta är en tanke som kommit med min 20-årskris som jag skrivit om förut.

MEN...

Jag vill verkligen inte få en efter-att-ha-fött-barn-kropp. Jag vill verkligen inte att min pussy ska bli slapp. Jag vill verkligen inte ligga med den jävla smärtan i timmar, (Gud vet hur många) med slangar i armarna och någon som klipper upp min pussy med en jävla sax. Och nej tack, hellre smärtan än ryggmärgsbedövningen (ni vet sprutan som de kör rakt in i ryggraden). Jag vill inte gå med feta bindor i en månad efteråt för att min pussy och livmoder är så uppköttade så jag blöder som ett slaktat djur. Det har väl för fan räckt med all mensjävel. Jag vill verkligen inte, det är verkligen något jag absolut inte vill uppleva.

"Men det är en sån vacker upplevelse" säger många. Jag är ledsen men jag ser inget vackert i det jag just skrev. Uppenbarligen är det ju värt det eftersom man får ett barn efter allt detta. Men en vacker upplevelse skulle jag inte välja att kalla det.

Och jag är så rädd att jag kommer hata det så mycket så att jag aldrig mer vill göra om det. Samtidigt vill jag verkligen inte bara ha ett barn. Minst två, så jag måste alltså göra det minst två gånger. Det bästa vore om Gud ger mig tvillingar en av gångerna! Helst den första då kanske, ifall jag skulle bli avskräckt.

Jag har inget emot adoptioner eller något, jag tycker det är en fantastisk grej. Jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig att göra det i framtiden men just nu känns det inte så. Även om det låter hemskt så är det väl av just den anledningen att jag vill att barnen ska vara mina egna. Sorry, men så känner jag. Så nej, här finns ingen lösning på problemet just nu...

Och jag vill inte göra keisarsnitt för försök föreställa er det ärret efter 3 gånger. Då kör jag till och med hellre den smala vägen... tror jag. Pussyn lär inte heller vara så snygg efter 3 gånger men den är i alla fall nästan gjord för jobbet. Ja, nästan, för annars hade den väl för fan inte spruckit.

Så... Det bästa vore ju att ha en sån där surrogatmamma man sett på TV. Men tyvärr kommer jag nog aldrig bli så pass rik att jag kan paya en sån 3 gånger. Dessutom skulle det nog kännas lite konstigt...

Så, kolla! Ett riktigt problem! Jag får ju helt enkelt välja pest eller kolera, men att inte ha barn skulle vara värre än att föda, så... Jag måste väl. MEN JAG VILL VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!

Eller får jag bara turboföda alla 3 så tätt som det bara går och sen göra en fet skönhetsoperation efter. Hahaha. Fy fan, vilken pers, som man säger...

En sak är säker: Om jag nu kommer föda vilket jag förhoppningsvis kommer då eftersom jag så gärna vill ha de där ungarna, så ska jag befalla alla läkare och alla sköterskor runt omkring mig, att de ska pumpa mig full med så mycket droger som det bara går (förutom ryggköttaren). Jag har hört att vissa mår sämre av lustgas men att de som mår bra av den verkligen mår toppen haha, så hoppas verkligen att jag är en av dem och då ska jag ta så mycket som det går och lite till. Så fort någon tittar bort, då ska jag ta lustgas.

Och jag ska ge min man en lista innan på vad han inte får säga. T ex "såja".... VADÅ SÅJA!!!! Som om det hjälper?!?!?! Eller "kryst!" - för det första för att det är ett så fult ord, för det andra för att det är ju det enda jag kan göra? Vad fan skulle jag annars göra, hålla igen!?
Å andra sidan, när jag väl ska ge en ordentlig krystning får han gärna säga "PUSH!!" för det verkar så peppande i amerikanska filmer.


Så, there you have it, ett av mina livs få stora dilemman.

Jag önskar att mänskligheten hade kommit så långt i utvecklingen att man kunde odla sina barn i nån behållare. Så kunde man ha den där hemma och se bebben växa fram. Så kunde man ha en sån klocka som man har på mikron, och när den var klar kunde den säga "pling!" och så kunde man ta ut bebben. HAHAH sen skulle man kunna ha ett klistermärke utanpå med ett frågetecken på för könet om man inte ville veta innan! ...Fast den växer ju och snurrar och har sig.... Jaja, jag kan inte ha lösningarna på allt ;)







Kommentarer
Postat av: Frida

Men jag pratade med Hannah och hon sa att nuförtiden så är det faktiskt inte alls lika många som spricker osv :) Och om man har ett väldigt vältränat underliv (HAHA) så brukar den bli tajt ganska snabbt igen :) Men fortfarande läskigt ja :P Fast jag tycker också det är läskigt att ett annat människoliv ska växa inuti mig i 9 fucking månader, det är ju asäckligt. Haha ;)

2010-08-28 @ 10:29:06
URL: http://peppen.devote.se
Postat av: Jennifer

Ohlala ny blogg ser jag! Jag ska läsa ;)

Okej men eh, vadå, vad beror det på liksom, har vi fått större pussys med åren eller vad? Och hur fasen tränar man upp sitt underliv!? xD Ja, visst är det äckligt, jag förstår inte det "mysiga" med det som alla säger. Tänk att vara klumpig svettig svullen och alltid ha ont nån stans i kroppen och må illa hela tiden, i 9 fucking månader. Det lär vara sjukt JOBBIGT. Mamma sa att graviditeten är jobbigare än förlossningen he he heee.. Förlossning är det äckligaste ordet i hela världen.

2010-08-28 @ 13:44:07
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Frida

Yes do it ;) Hahaha nej men det har utvecklats typ "nya" tekniker som man inte hade så stor koll på innan :) Typ att det spelar roll hur bäckenbenet ligger osv typ ;) Så man kan ju alltid hoppas på att man slipper spricka ihjäl sig ;) Haha nejmen knipövningar såklart! Finns ju sådana ägg och typ bollar man kan stoppa upp och knipa runt hahaha! Och kanske ha mkt sex eller ngt ;) Kasnke att man förstår det mysiga med graviditeten när man väl är det men jag tycker det känns sjukt growse :S Och fatta lång tid 9 månader är...... helt galet! no babies på ett par år känner jag.. ;)

2010-08-28 @ 16:01:26
URL: http://peppen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0