ÄGGAD JIMMIE

JAG SKOJAR INTE NU: Jag har skrattat, och skrattat, och skrattat, så mycket att jag har ont i magen!

Tack vare min kära vän Angelica som skickade mig ett av de bästa smsen jag någonsin fått i hela mitt liv, hon skrev så här:

Haha jag läste världens roligaste artikel idag, jag citerar:
"Äggad Åkesson (SD) kräver skadestånd
(en tjej kastade ägg på honom)
Träffen i bakhuvudet orsakade en smärta som höll i sig under återstoden av dagen.
Sedan händelsen har han svårt att lita på folk samt uppträder mer nervöst och vaksamt.
Jimmie Åkesson kräver 12000 kr i skadestånd."


Jag skrattar fortfarande, sweet heaven vad roligt!!!! Det här är underbart! Fullkomligt underbart!

1. HAN BLEV ÄGGAD!!! HAHAHAHAHAHA

2. "träffen orsakade en smärta som höll i sig.." "svårt att lita på folk samt uppträder mer nervöst och vaksamt" .... HAHAHAHAHHA! Vart tog den svenske stolte vikingen inom dig vägen Jimmie?! KLENIS!

3. 12000 kr i skadestånd.. För ett stackars ägg?! HAHAHAHHA

AAAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA JAG KLARAR INTE MER!!!

Jag kan inte ens beskriva tillräckligt med ord hur fantastiskt, underbart roligt det här är!
Jag hade gjort vad som helst för att få se det live! Jag ska be till Gud att någon filmade och lägger upp på youtube. I så fall ska jag bränna det på en skiva och spara den för evigt så att jag, så fort jag känner mig lite nere, kan ta fram den och skratta lika mycket som jag har gjort nu!



 


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha klockrent! Jag vill hylla tjejen :D

2010-01-05 @ 17:47:33
URL: http://kallelaijna.devote.se
Postat av: Lisa

hahahahaha jag laste om detta i BLT och jag reagerade pa samma satt som du, med skratt! laste ocksa att han kom pa 12000 kr pga av foljande:

1) hans glasogon som blev forstorda kostade 4000

2)kostymen som blev forstord kostade 3000

3) kranknningen + nacksmartan som varade resterande delen av dagen var tydligen vard 5000



da skulle jag vilja poangtera ngra saker for jubelidioten:

1) Om han nu fick brillsen forstorda, hur kunde han da fa smartskador?

2) resterande delan av dagen, COME ON! assa det var inte ens att han fick ont i en livstid (vilket jag hade foredragigt)

3) tank att han ar sa ful fast han har en kostym som kostar sa mkt, men som man brukar saga, visst, man kan kla upp en gris, men det ar fortfarande en gris man klar upp

4) sist men inte minst; han ar dum i huvudet!

over and out!

2010-01-06 @ 19:03:34
Postat av: Jen

Word Lisa men mest av allt gillade jag " man kan kla upp en gris, men det ar fortfarande en gris man klar upp"

:D

2010-01-07 @ 02:09:52
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0